© 2024 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2024 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Promocje

Wyprzedaż w pigułce
Drodzy Państwo, czas akcji promocyjnych oraz sezonowych wyprzedaży to okres, w którym nasz sklep Online cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W związku z tym mogą pojawiać się chwilowe problemy techniczne oraz utrudniony kontakt z Biurem Obsługi...
Dlaczego nie mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Jest nam niezmiernie przykro, iż podjęta próba skontaktowania się z naszym Biurem Obsługi Klienta jest nieskuteczna.  Czas akcji promocyjnych i wyprzedaży to okres, w którym pojawia się wzmożona liczba zgłoszeń mailowych, czató...
Co zrobić, gdy nie mogę dodać dostępnego produktu do koszyka?
Przy próbie dodawania produktów do koszyka możesz spotkać się z małym wyzwaniem. W gorącym okresie promocji, nasz sklep online przeżywa prawdziwe oblężenie! Może to spowodować chwilowe opóźnienia, ale nie martw się – twój wybrany produkt znajdzie swoje...
Produkt, którym jestem zainteresowana jest już niedostępny. Kiedy powróci do sprzedaży?
Biuro Obsługi Klienta nie posiada informacji odnośnie terminu i składu przyszłych dostaw. Wszystkie dostawy są zależne od naszego Włoskiego Producenta.  W zaistniałej sytuacji zachęcamy do kliknięcia „
Czy mogę edytować zamówienie po jego złożeniu?
Niestety po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego edytowania (dodania produktów do zamówienia, bądź usunięcie). Biuro Obsługi Klienta również nie ma możliwości modyfikowania Państwa zamówienia. W zaistniałej sytuacji...
Podczas płatności wystąpił błąd. Jak mogę opłacić dane zamówienie?
W przypadku, kiedy nie powidła się płatność PayU, produkty z zamówienia nie rezerwują się. Informacja ta, podawana jest podczas składania zamówienia. Niestety PayU nie oferuje ponownej płatności, a złożone zamówienie jest już nieskuteczne...
Dlaczego w momencie przejścia do finalizacji zamówienie produkty przestały być dostępne (produkty znikają z koszyka)?
Drodzy Klienci, przypominamy, że dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Produkt, który chcieli Państwo zakupić prawdopodobnie cieszył się dużą popularnością i został już wyprzedany. Jeśli ktoś szybciej zdecyduje się na realizację...
Czy jest możliwość łączenia zamówień?
Ze względów logistycznych nie mamy możliwości łączenia zamówień. Nasze Biuro Obsługi Klienta nie ma również możliwości modyfikacji zamówień.
Dlaczego strona wolno działa (serwer jest przeciążony)?
Podczas akcji promocyjnych sklep online odwiedzany jest przez wielu klientów jednocześnie, co nieco spowalnia działanie strony. Na bieżąco dokładamy wszelkich starań, aby naprawić wszelkie niedogodności. Przepraszamy za wszelkie niedogodności ...
Jak sprawdzić dostępność produktów w salonie?
Informacja o dostępności produktów w salonach Obag.store jest wyłączona w okresie akcji promocyjnych. Produkty bardzo szybko się wyprzedają i informacje o liczbie sztuk mogłyby nie zgadzać się ze stanem rzeczywistym w salonach.
Czy w trakcie promocji jest wydłużony czas realizacji zamówień?
W czasie trwania promocji czas realizacji zamówień w związku ze wzmożoną ilością wydłużony jest do 3 dni roboczych.
Co oznacza komunikat “Strona 404”?
Strona, którą próbujesz wyświetlić ma nieprawidłowy adres lub nie istnieje.
Jakie korzyści otrzymam za zapisanie się do newslettera?
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o najnowszych kolekcjach i promocjach jako pierwsza. Na miły początek...
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?