Zwroty i reklamacje w sklepie www.obagstore.pl

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

  

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Obag Store, Radzanów 54A, 26-807 Radzanów ) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego, pisemnego oświadczenia.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dołączonego do przesyłki, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ( pakowanie, przesyłki, transport do naszego sklepu). Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Jeżeli zakupiony towar nie spełnił Państwa oczekiwań, mogą go Państwo zwrócić także w dowolym Salonie O bag.store w godzinach jego otwarcia.

Lista Salonów O bag.store

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy mogą Państwo pobrać klikając tu.

 

 

 

.GWARANCJA PRODUCENTA PRODUKTÓW MARKI OBAG COLLECTION:

1.  Wszystkie produkty zakupione w sklepie www.obagstore.pl posiadają 12-miesieczną gwarancję producenta.


2.   W przypadku zakupienia wadliwego produktu za pośrednictwem strony www.obagstore.pl lub uszkodzenia produktu w trakcie normalnego użytkowania, klient ma prawo do bezpłatnej wymiany wadliwej części w ramach gwarancji producenta. Niezbędne w tym celu będzie przedstawienie właściwego dowodu zakupu, który wykaże, że produkt nadal jest objęty gwarancją.


3.   Ze względu na charakter procesu koloryzacji niektórych materiałów (etylenowy octan winylu i silikon), rzeczywiste kolory produktów mogą nieznacznie różnić się od tych przedstawionych na zdjęciach znajdujących się na naszej stronie internetowej. Nie jest to traktowane jako wada produktu i nie jest objęta  roszczeniom gwarancyjnym. Także ze względu na charakter materiałów (etylenowy octan winylu i silikon, formowanie nie jest precyzyjne), w wyniku czego niektóre produkty mogą posiadać lekko zaostrzone krawędzie i pozostałości formy. Również nie oznacza to wadliwości produktu i w większości przypadków nie będzie podlegać roszczeniom gwarancyjnym.


4. Zegarki O clock– a także wchodzące w ich skład części – NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach:

  • niewłaściwa ekspozycja na działanie promieni słonecznych lub ciepła,
  • uszkodzenia tarczy i ruchu zegarka spowodowane dostaniem się wody do środka mechanizmu,
  • drobne rysy i uszkodzenia na bokach silikonowego paska,
  • uszkodzenia w okolicy przejścia pokrętła zegarka przez otwór w obramowaniu paska, rysy na tarczy (wszystkie zegarki posiadają początkowo folię ochronną),
  • niewłaściwe użytkowanie zegarka lub uszkodzenia spowodowane przez użytkownika,
  • ogólne zużycie paska lub tarczy,
  • zużycie baterii.


5.Torby, Obag, O pocket, O basket, uchwyty oraz akcesoria, NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach:

  • niewłaściwe użytkowanie,
  • niewłaściwe przechowywanie,
  • odbarwienia od innych produktów,
  • nadmierna ekspozycja na działanie promieni słonecznych, ciepła lub wody,
  • deformacja części głównej "Body"
  • wady i uszkodzenia mechaniczne oraz chemiczne spowodowane przez użytkownika,
  • ogólne zużycie dowolnej części wynikające z codziennego użytkowania (zgodnie z przeznaczeniem)

Reklamacja produktów objętych gwarancją producenta:

W celu złożenia reklamacji, uprzejmie prosimy o skorzystanie z  elektronicznego systemu rejestracji i obsługi reklamacji dostępny po kliknięciu w następujący link:

 >>>  ELEKTRONICZNY SYSTEM REJESTRACJI I OBSŁUGI REKLAMACJI OBAG POLSKA  <<<

 

Po dokonaniu rejestracji reklamacji w systemie reklamowany towar wraz z wygenerowanym protokołem/lub numerem reklamacji, należy odesłać na adres Obag Polska, Radzanów 54A, 26-807 Radzanów.

W przypadku uznanej reklamacji, produkt  zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeżeli  będzie to niemożliwe (np. z powodu zaprzestania produkcji) Obag Polska zwróci Klientowi wszystkie poniesione koszty transakcji.

 Firma Obag Polska ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA:

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

Po wykryciu wady macie państwo prawo:

  1.  złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
  3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  4. żądać usunięcia wady.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Prosimy o dostarczenie rzeczy wadliwej na adres (Obag Store, Radzanów 54A, 26-807 Radzanów). Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Koszty wymiany lub naprawy ponosi nasza firma, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres poczty elektronicznej: bok@obagstore.pl

 

Warunki zwrotów oraz reklamacji obowiązujące dla zamówień złożonych do 24 grudnia 2014 r. - kliknij tu.