© 2022 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2022 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone.

FAQ

 

faq_150px_-_zwrot.png
Zwrot
Jak dokonać zwrotu produktu?

Jak dokonać zwrotu produktu?

  1. Wypełnij formularz zwrotu który odnajdziesz w przesyłce, w mailu transakcyjnym lub na stronie  https://www.obagstore.pl/zwroty
  2. Włóż oryginalnie zapakowany produkt do paczki i dołącz do niej formularz zwrotu.
  3. Przesyłkę wyślij do nas za pośrednictwem wybranego przez siebie Przewoźnika.

Proponowane firmy to : DPD , DHL , InPost , UPS, Poczta Polska. Nasza firma czynna jest w godzinach: od 8:00 do 16:00

    4. Gdy zwrot zostanie przyjęty, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot należności zajmuje do 14 dni, od daty przyjęcia zwrotu, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:

  • płatność za pobraniem - zwrot otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu,
  • płatność kartą płatniczą/płatność online - pieniądze przelejemy na konto karty płatniczej lub rachunek bankowy z którego została zrealizowana płatność.

Zwrotu produktów zakupionych internetowo możesz również dokonać  w naszych firmowych salonach stacjonarnych:  https://www.obagstore.pl/salonystacjonarne 

 

Czy mogę dokonać wymiany produktu zakupionego Online w sklepie stacjonarnym?

W sklepach stacjonarnych nie prowadzimy wymian produktów zakupionych on-line. Produkty zakupione w naszym sklepie internetowym www.obagstore.pl należy zwrócić bezpośrednio na adres: Radzanów 54 A, 26-807 Radzanów. 

Zwrotu produktów zakupionych internetowo możesz również dokonać  w naszych firmowych salonach stacjonarnych:  https://www.obagstore.pl/salonystacjonarne

Kto pokrywa koszt przesyłki za zwracane produkty?

W przypadku zwrotu produktów z zamówienia, koszt oraz wybór sposobu dostarczenia do nas paczki należy do Ciebie. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, tzn. równowartość zwracanych produktów oraz koszty dostawy, jeżeli takie wystąpiły. Zwrot wykonujesz na swój koszt. 

W jakim terminie można dokonać zwrotu produktu zakupionego Online?

Zwrotu artykułów można dokonać w terminie 90 dni od momentu otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotu koszty przesyłki pokrywa Klient. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania. Możesz je przymierzyć tak jak w sklepie stacjonarnym, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie uszkodzić produktów. W przypadku wystąpienia śladów użytkowania lub uszkodzenia produktu, zwrot zostanie przyjęty, jednak koszty zmniejszenia wartości produktu obciążą Ciebie.



Pokaż więcej
faq_150px-reklamacje.png
Reklamacje
Kiedy Zegarki O Clock nie są objęte gwarancją?

Zegarki O clock– a także wchodzące w ich skład części – NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach:

  • niewłaściwa ekspozycja na działanie promieni słonecznych lub ciepła,

  • uszkodzenia tarczy i ruchu zegarka spowodowane dostaniem się wody do środka mechanizmu,

  • drobne rysy i uszkodzenia na bokach silikonowego paska,

  • uszkodzenia w okolicy przejścia pokrętła zegarka przez otwór w obramowaniu paska, rysy na tarczy (wszystkie zegarki posiadają początkowo folię ochronną),

  • niewłaściwe użytkowanie zegarka lub uszkodzenia spowodowane przez użytkownika,

  • ogólne zużycie paska lub tarczy,

  • zużycie baterii.

Kiedy body Obag nie są objęte gwarancją?

Body Obag - NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach:

  • niewłaściwe użytkowanie,

  • niewłaściwe przechowywanie,

  • odbarwienia od innych produktów,

  • nadmierna ekspozycja na działanie promieni słonecznych, ciepła lub wody,

  • deformacja części głównej "Body",

  • wady i uszkodzenia mechaniczne oraz chemiczne spowodowane przez użytkownika,

  • ogólne zużycie dowolnej części wynikające z codziennego użytkowania (zgodnie z przeznaczeniem)

W jakim okresie produkty są objęte gwarancją Producenta?

Wszystkie produkty zakupione w sklepie www.obagstore.pl oraz w firmowych salonach stacjonarnych https://www.obagstore.pl/salonystacjonarne posiadają 12-miesięczną gwarancję producenta.

 

 

Jak zrealizować kartę podarunkową otrzymaną w ramach reklamacji?

W przypadku karty aktywnej on-line: 

1. Dodaj wybrane produkty do koszyka,

2. Przejdź do koszyka,

3. Wpisz otrzymany kod w miejscu "WPISZ KOD PROMOCYJNY",

4. Po wpisaniu kodu kliknij pole “Zastosuj kupon”,

5. Zatwierdź zakup wybierając pole "Przejdź do kasy",

6. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie, tak jak przy składaniu standardowego zamówienia.

 

W przypadku katy aktywnej stacjonarnie, udaj się do jednego z naszych firmowych salonów stacjonarnych: https://www.obagstore.pl/salonystacjonarne 

Karta podarunkowa jest ważna przez 6 miesięcy od momentu wydania. Należy pamiętać, że kartę można wykorzystać jednorazowo.

 

 

Pokaż więcej
faq_150px-dostawa.png
Wysyłka i dostawa
Jak mogę śledzić przesyłkę?

W momencie, kiedy zrealizujemy Twoje zamówienie, otrzymasz od Nas maila z linkiem do śledzenia przesyłki. 

Jaka firma obsługuje przesyłki kurierskie?

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz InPost. Posiadamy również opcję dostawy do paczkomatów i salonów stacjonarnych.

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Zamówienia wysyłamy w przeciągu 24h i zazwyczaj kolejnego dnia roboczego po zrealizowaniu zamówienia kurier pojawia się z przesyłką pod wskazanym adresem. Zamówienia złożone do godziny 14:00 staramy się realizować tego samego dnia. Jeżeli chodzi o dostawę do paczkomatu to trwa to do 3 dni roboczych, a dostawa do salonu do 4 dni roboczych.

 

Czy możliwa jest opcja dostawy w sobotę?

Aktualnie nie posiadamy opcji dostawy na sobotę. 

Pokaż więcej
faq_150px-bok.png
Biuro Obsługi Klienta
W jakich godzinach mogę kontaktować się z BOK?

Jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 17:00.



Jak mogę skontaktować się z BOK?

Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:

 

1.Napisz bezpośrednio na adres e-mail : bok@obagstore.pl,

2.Zadzwoń do nas pod numer 222 571 414. Nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku (w godz. 08-17),

3.Napisz do Nas na Czacie, zamów rozmowę, zostaw wiadomość.

4. Skontaktuj się z nami przez WhatsApp -> https://wa.me/48483600473

Pokaż więcej
Ikonka_premium_150px_1.0.png
Premium Care
Prywatna wizyta w salonie - co to jest?

Prywatna wizyta to sprytny sposób na oszczędzanie Twojego czasu.

W czasie pandemii obowiązują limity osób w salonie.

Jeśli chcesz mieć pewność, że wejdziesz bez czekania – zarezerwuj prywatną wizytę 3B - bez czekania, bez kolejki, bezpiecznie. Rezerwuję (link)

Pokaż więcej
faq_150px-pielegnacja.png
Pielęgnacja
Jak pielęgnować body?

Pamiętaj, że Twoje body kocha:

  • wodę z mydłem i długie kąpiele
  • chusteczki nawilżane
  • płyn do naczyń
  • mleczka do czyszczenia powierzchni (bez drobinek w środku)
  • spray lub chusteczki do czyszczenia kokpitu samochodowego.

Body Obag jest wodoodporne, natomiast nie możesz prać body w pralce ani suszyć w suszarce. Więcej wskazówek pielęgnacyjnych znajdziesz klikając w poniższy link:

https://www.obagstore.pl/blog/pielegnacja/

Jak pielęgnować uchwyty?

Skórzane uchwyty pielęgnuj środkami do czyszczenia skóry naturalnej, pozostałe uchwyty odświeżysz z pomocą wody i mydła.

Liny można czyścić w letniej wodzie z dodatkiem mydła bez zanurzania metalowych gwintów. Pranie w pralce skutkuje uszkodzeniem metalowych zakończeń. Nie polecamy tej metody.

Jak pielęgnować akcesoria?

Wewnętrzne torby płócienne, opaski ze sztucznego futra oraz wełny - aby utrzymać ich stan idealnego dopasowania do pozostałych akcesoriów O bag należy unikać wszelkich działań, które mogłyby prowadzić do skurczenia się materiału. Mechaniczne pranie wewnętrznej torby płóciennej i zdobień jest więc niewskazane. Zaleca się pranie ręczne, przy użyciu powszechnie dostępnych środków czyszczących do tkanin.   

Jak pielęgnować zegarki?

Ponieważ paski wykonane są z silikonu może na nich osiadać pył, oraz mogą nosić zabrudzenia wynikłe z normalnego użytkowania. . Wyczyścić je można przecierając wilgotną ściereczką lub myjąc w wodzie, po uprzednim wyłączeniu mechanizmu. Mechanizmy natomiast należy czyścić za pomocą lekko wilgotnej ściereczki.

Pokaż więcej
faq_150px-zamowienie.png
Zamówienie
Czy dodanie produktu do koszyka oznacza jego rezerwację?

Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Produkt zostaje zarezerwowany po złożeniu zamówienia. Opłacając zamówienie lub wybierając formę płatności przy odbiorze, masz pewność, że produkt został zarezerwowany.

Czy krótkie uchwyty pasują również do modelu Obag Standrad?

Do modelu Obag body Standard pasują również krótkie uchwyty, z wyjątkiem modelu Oblo. W większości Pozostałe modele uchwytów są uniwersalne. Uchwyty długie pasują do modelu Obag Mini, a krótkie do modelu Obag Standard. Do modelu Soft również możesz wybrać wszystkie dostępne uchwyty.

Co zrobić gdy zamówienie zostanie wstrzymane?

W przypadku, kiedy nie powidła Ci się płatność PayU, produkty z zamówienia nie rezerwują się. Informacja ta, podawana jest podczas składania zamówienia. W zaistniałej sytuacji należy złożyć nowe zamówienie

Czy można łączyć zamówienia?

Ze względów logistycznych nie mamy możliwości łączenia zamówień

Pokaż więcej
faq_150px-metody_platnosci.png
Metody płatności
Jakie są koszty wysyłki?

Koszty przesyłki zakupionych produktów:

Zamówienie o wartości do 250 PLN:

  • Płatność online: 9 PLN 
  • Pobranie: 12 PLN 
  • Odbiór w salonie: Bezpłatnie

Zamówienie o wartości powyżej 250 PLN:

  • bezpłatna wysyłka (niezależnie od wybranej formy płatności)
Jakie formy płatności są dostępne?

Płatność za pobraniem - należność regulowana jest w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera w miejsce doręczenia,

Płatność kartą płatniczą - MasterCard oraz Visa,

Płatność mobilna - Blik,

Płatność PayU - opcja dostępna po wybraniu banku,

PayU Twisto Płacę Później - Szczegóły https://www.obagstore.pl/twisto-place-pozniej

 

 

 

 

 

 

Czy można uregulować płatność za pośrednictwem przelewu tradycyjnego?

Nie oferujemy płatności przelewem tradycyjnym. W zamówieniach opłaconych przelewem tradycyjnym, produkty nie rezerwują się. Informacja o tym, że przelew tradycyjny został przez Ciebie dokonany niestety nie wpływa do nas, co wiąże się z tym, że nie jesteśmy w stanie zrealizować Twojego zamówienia.

Pokaż więcej
faq_150px-moje_konto.png
Moje konto
Jakie są korzyści z posiadania konta?

Posiadając konto masz możliwość wglądu do swoich bieżących i zrealizowanych zamówień. Do sklepu możesz się zalogować w dowolnym momencie, wystarczy kliknąć Zaloguj się lub Moje konto

- linki, które umieszczone są w nagłówku każdej strony sklepu. Do zalogowania się potrzebny jest adres e-mail oraz hasło podane podczas rejestracji.

-Po zalogowaniu się będziesz mógł m.in:

-Szybciej zamawiać produkty z naszej oferty.

-Na bieżąco monitorować status złożonych zamówień -Przeglądać historię zakupów

-Dokonywać zmian danych przypisanych do Twojego konta

-Zmieniać hasło dostępu

-Prowadzić książkę adresów (przydatne gdy dokonujesz zamówień dla kogoś z rodziny lub swoich znajomych!)

Co mogę zobaczyć w panelu konta?

W Panelu swojego konta możesz podejrzeć swoją ostatnią aktywność oraz zaktualizować dane konta.

Pokaż więcej
faq_150px-promocje.png
Promocje
Wyprzedaż w pigułce

Drodzy Państwo, czas akcji promocyjnych oraz sezonowych wyprzedaży to okres, w którym nasz sklep Online cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W związku z tym mogą pojawiać się chwilowe problemy techniczne oraz utrudniony kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o cierpliwość, ponieważ dokładamy wszelkich starań, aby wprowadzić skuteczne ulepszenia odnośnie działania strony.

Dlaczego nie mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Jest nam niezmiernie przykro, iż podjęta próba skontaktowania się z naszym Biurem Obsługi Klienta jest nieskuteczna.  Czas akcji promocyjnych i wyprzedaży to okres, w którym pojawia się wzmożona liczba zgłoszeń mailowych, czatów oraz połączeń telefonicznych. Ciężko pracujemy, aby udzielić wyczerpujących oraz satysfakcjonujących odpowiedzi na wszelkie zgłoszenia. Dokładamy wszelkich starań, aby zgłoszenia były rozwiązywane, tak szybko jak to możliwe, natomiast w zaistniałej sytuacji czas odpowiedzi na zgłoszenie bądź oczekiwania na infolinii może być wydłużony. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Prosimy o chwilę cierpliwości oraz wyrozumiałość - nikogo nie pozostawimy bez odpowiedzi.

 

Mam problem z dodaniem produktu do koszyka. Dlaczego nie mogę go dodać mimo dostępności?

W związku z dużym zainteresowaniem naszych klientów podczas aktualnie trwających akcji promocyjnych na stronie mogą występować chwilowe problemy techniczne. Działanie strony może być spowolnione, co może spowodować, że czas oczekiwania na dodanie produktu do koszyka może być dłuższy niż dotychczas. Prosimy o chwilę cierpliwości. Produkt zostanie dodany do koszyka w momencie pojawienia się komunikatu na środku strony bądź informacji na zielonym polu o dodaniu produktu do koszyka.

 

Produkt, którym jestem zainteresowana jest już niedostępny. Kiedy powróci do sprzedaży?

Biuro Obsługi Klienta nie posiada informacji odnośnie terminu i składu przyszłych dostaw. Wszystkie dostawy są zależne od naszego Włoskiego Producenta.  W zaistniałej sytuacji zachęcamy do kliknięcia „Powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny”. W momencie kiedy produkt pojawi się na stanie naszego magazynu, otrzymają Państwo powiadomienie e-mail.

Pokaż więcej

Propozycje wyszukiwania: