© 2024 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2024 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone.

FAQ

 

faq_150px_-_zwrot.png
Zwrot
Jak dokonać zwrotu produktu?
  1. Jeśli jesteś klientem zalogowanym zgłoś zwrot na swoim koncie, natomiast jeśli nie posiadasz jeszcze u nas konta skorzystaj z opcji dla klientów niezalogowanych na naszej stronie: https://www.obagstore.pl/returns/guest/new
  2. Włóż oryginalnie zapakowany produkt do paczki i dołącz do niej wydrukowane potwierdzenie z numerem zwrotu bądź w przypadku braku możliwości wydrukowania dołącz do przesyłki kartkę odręcznie napisaną z jego numerem.
  3. Przesyłkę wyślij do nas za pośrednictwem wybranego przez siebie Przewoźnika. Zachęcamy również do skorzystania z wygodnych zwrotów na naszej stronie https://www.obagstore.pl/zwroty
Nasza firma czynna jest w godzinach: od 8:00 do 17:00
Kto pokrywa koszt przesyłki za zwracane produkty?

W przypadku zwrotu produktów z zamówienia, koszt oraz wybór sposobu dostarczenia do nas paczki należy do Ciebie. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, tzn. równowartość zwracanych produktów oraz koszty dostawy, jeżeli takie wystąpiły. Zwrot wykonujesz na swój koszt. Zachęcamy jednak do skorzystania z wygodnych zwrotów dostępnych na naszej stronie: https://www.obagstore.pl/zwroty

W jakim terminie można dokonać zwrotu produktu zakupionego Online?

Zwrotu artykułów można dokonać w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotu koszty przesyłki pokrywa Klient. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania. Możesz je przymierzyć tak jak w sklepie stacjonarnym, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie uszkodzić produktów. W przypadku wystąpienia śladów użytkowania lub uszkodzenia produktu, zwrot zostanie przyjęty, jednak koszty zmniejszenia wartości produktu obciążą Ciebie.



Jak pobrać formularz zwrotu?

Formularz zwrotu odnajdziesz na stronie w zakładce "Zwroty"  https://www.obagstore.pl/zwroty.

 

Pokaż więcej
faq_150px-reklamacje.png
Reklamacje
Jak należy zgłosić reklamację?

Jak należy zgłosić reklamację?
Reklamację należy zarejestrować za pośrednictwem naszej strony internetowej https://www.obagstore.pl/reklamacje i odesłać reklamowany produkt wraz z wydrukowanym formularzem reklamacyjnym.Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza dołącz odręcznie napisany nr reklamacji.
Zachęcamy do skorzystania z  bezpłatnej wysyłki reklamacji.
Jak to zrobić? Wszystkie informację otrzymasz od nas na maila po zarejestrowaniu reklamacji.

Kiedy Zegarki O Clock nie są objęte gwarancją?

Zegarki O clock– a także wchodzące w ich skład części – NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach:

  • niewłaściwa ekspozycja na działanie promieni słonecznych lub ciepła,

  • uszkodzenia tarczy i ruchu zegarka spowodowane dostaniem się wody do środka mechanizmu,

  • drobne rysy i uszkodzenia na bokach silikonowego paska,

  • uszkodzenia w okolicy przejścia pokrętła zegarka przez otwór w obramowaniu paska, rysy na tarczy (wszystkie zegarki posiadają początkowo folię ochronną),

  • niewłaściwe użytkowanie zegarka lub uszkodzenia spowodowane przez użytkownika,

  • ogólne zużycie paska lub tarczy,

  • zużycie baterii.

Kiedy body Obag nie są objęte gwarancją?

Body Obag - NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach:

  • niewłaściwe użytkowanie,

  • niewłaściwe przechowywanie,

  • odbarwienia od innych produktów,

  • nadmierna ekspozycja na działanie promieni słonecznych, ciepła lub wody,

  • deformacja części głównej "Body",

  • wady i uszkodzenia mechaniczne oraz chemiczne spowodowane przez użytkownika,

  • ogólne zużycie dowolnej części wynikające z codziennego użytkowania (zgodnie z przeznaczeniem)

W jakim okresie produkty są objęte gwarancją Producenta?

Wszystkie produkty zakupione przed 31.12.2022r. w sklepie www.obagstore.pl oraz w firmowych salonach stacjonarnych posiadają 12-miesięczną gwarancję producenta.

Wszystkie produkty zakupione po 01.01.2023r. w sklepie www.obagstore.pl oraz w firmowych salonach stacjonarnych posiadają 24-miesięczną gwarancję producenta.

 

 

Pokaż więcej
faq_150px-dostawa.png
Wysyłka i dostawa
Jak mogę śledzić przesyłkę?

W momencie, kiedy zrealizujemy Twoje zamówienie, otrzymasz od Nas maila z linkiem do śledzenia przesyłki. 

Jaka firma obsługuje przesyłki kurierskie?

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Posiadamy również opcję dostawy do paczkomatów.

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Zamówienia wysyłamy w przeciągu 24-48h i zazwyczaj kolejnego dnia roboczego po zrealizowaniu zamówienia kurier pojawia się z przesyłką pod wskazanym adresem. 

 

Czy możliwa jest opcja dostawy w sobotę?

Aktualnie nie posiadamy opcji dostawy na sobotę. 

Pokaż więcej
faq_150px-bok.png
Biuro Obsługi Klienta
W jakich godzinach mogę kontaktować się z BOK?

Jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00.



Jak mogę skontaktować się z BOK?

Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:

 

1.Napisz bezpośrednio na adres e-mail : bok@obagstore.pl,

2.Zadzwoń do nas pod numer 222 571 414. Nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku (w godz. 08-16),

3.Napisz do Nas na Czacie, zamów rozmowę, zostaw wiadomość.

4. Skontaktuj się z nami przez WhatsApp -> https://wa.me/507161680

Pokaż więcej
faq_150px-zamowienie.png
Zamówienie
Czy dodanie produktu do koszyka oznacza jego rezerwację?

Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Produkt zostaje zarezerwowany po złożeniu zamówienia. Opłacając zamówienie lub wybierając formę płatności przy odbiorze, masz pewność, że produkt został zarezerwowany.

Czy krótkie uchwyty pasują również do modelu Obag Standrad?

Do modelu Obag body Standard pasują również krótkie uchwyty, z wyjątkiem modelu Oblo. W większości Pozostałe modele uchwytów są uniwersalne. Uchwyty długie pasują do modelu Obag Mini, a krótkie do modelu Obag Standard. Do modelu Soft również możesz wybrać wszystkie dostępne uchwyty.

Co zrobić gdy zamówienie zostanie wstrzymane?

W zaistniałej sytuacji złożyć zamówienie.

Czy można łączyć zamówienia?

Jesteśmy Eko! Chcemy dbać o środowisko. Zamówienia złożone pod ten sam adres łączone są ze sobą. Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące tej inicjatywy, skontaktuj się z BOK.

Pokaż więcej
faq_150px-metody_platnosci.png
Metody płatności
Jakie są koszty wysyłki?

Koszty przesyłki zakupionych produktów:

Zamówienie o wartości do 300 PLN:

  • Płatność online: 10 PLN 
  • Pobranie: 15 PLN 

Zamówienie o wartości powyżej 300 PLN:

  • bezpłatna wysyłka (niezależnie od wybranej formy płatności)
Jakie formy płatności są dostępne?

Płatność za pobraniem - należność regulowana jest w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera w miejsce doręczenia,
Płatność kartą płatniczą - MasterCard oraz Visa,
Płatność mobilna - Blik,
PayPo- PayPo - Kup teraz, zapłać później
Brak płatności Payu

 

 

 

 

Czy można uregulować płatność za pośrednictwem przelewu tradycyjnego?

Nie oferujemy płatności przelewem tradycyjnym. W zamówieniach opłaconych przelewem tradycyjnym, produkty nie rezerwują się. Informacja o tym, że przelew tradycyjny został przez Ciebie dokonany niestety nie wpływa do nas, co wiąże się z tym, że nie jesteśmy w stanie zrealizować Twojego zamówienia.

Pokaż więcej
Pakowanie na prezent
Jak zamówić pakowanie na prezent?

To proste! Będąc w Koszyku wybierz opcję Pakowania na Prezent. Usługa ta zostanie automatycznie dodana do Twojego koszyka.

Jak wygląda pakowanie na prezent?

Do zamówienia z wybraną opcją pakowania na prezent zostanie dołączona torebka prezentowa w kolorze czerwonym.

Ile kosztuje pakowanie na prezent?

Usługa pakowania na prezent kosztuje 10 zł. 

Czy każdy produkt można zapakować na prezent?

Usługa pakowania na prezent jest dostępna dla wybranych produktów z naszego sklepu internetowego. Ze względu na różnorodność rozmiarów, niektóre produkty mogą nie kwalifikować się do tej usługi.

Pokaż więcej
Darmowa wymiana
W jakim terminie mogę dokonać wymiany produktu zakupionego Online?

Możesz dokonać wymiany w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Jak dokonać wymiany?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby zgłosić chęć wymiany.

Wypełnij formularz wymiany, który znajdziesz na naszej stronie pod linkiem https://wygodnezwroty.pl/obagstore-darmowyzwrot.

Zapakuj produkt do zwrotu wraz z dowodem zakupu i wyślij go na nasz adres.

Dla Twojej wygody koszty wysyłki wymiany są pokrywane przez nas. Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy, nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji!

Pokaż więcej
faq_150px-pielegnacja.png
Pielęgnacja
Jak pielęgnować body?

Pamiętaj, że Twoje body kocha:

  • wodę z mydłem i długie kąpiele
  • chusteczki nawilżane
  • płyn do naczyń
  • mleczka do czyszczenia powierzchni (bez drobinek w środku)
  • spray lub chusteczki do czyszczenia kokpitu samochodowego.

Body Obag jest wodoodporne, natomiast nie możesz prać body w pralce ani suszyć w suszarce. Więcej wskazówek pielęgnacyjnych znajdziesz klikając w poniższy link:

https://www.obagstore.pl/blog/pielegnacja/

Jak pielęgnować uchwyty?

Skórzane uchwyty pielęgnuj środkami do czyszczenia skóry naturalnej, pozostałe uchwyty odświeżysz z pomocą wody i mydła.

Liny można czyścić w letniej wodzie z dodatkiem mydła bez zanurzania metalowych gwintów. Pranie w pralce skutkuje uszkodzeniem metalowych zakończeń. Nie polecamy tej metody.

Jak pielęgnować akcesoria?

Wewnętrzne torby płócienne, opaski ze sztucznego futra oraz wełny - aby utrzymać ich stan idealnego dopasowania do pozostałych akcesoriów O bag należy unikać wszelkich działań, które mogłyby prowadzić do skurczenia się materiału. Mechaniczne pranie wewnętrznej torby płóciennej i zdobień jest więc niewskazane. Zaleca się pranie ręczne, przy użyciu powszechnie dostępnych środków czyszczących do tkanin.   

Jak pielęgnować zegarki?

Ponieważ paski wykonane są z silikonu może na nich osiadać pył, oraz mogą nosić zabrudzenia wynikłe z normalnego użytkowania. . Wyczyścić je można przecierając wilgotną ściereczką lub myjąc w wodzie, po uprzednim wyłączeniu mechanizmu. Mechanizmy natomiast należy czyścić za pomocą lekko wilgotnej ściereczki.

Pokaż więcej
faq_150px-moje_konto.png
Moje konto
Jakie są korzyści z posiadania konta?

Posiadając konto masz możliwość wglądu do swoich bieżących i zrealizowanych zamówień. Do sklepu możesz się zalogować w dowolnym momencie, wystarczy kliknąć Zaloguj się lub Moje konto

- linki, które umieszczone są w nagłówku każdej strony sklepu. Do zalogowania się potrzebny jest adres e-mail oraz hasło podane podczas rejestracji.

-Po zalogowaniu się będziesz mógł m.in:

-Szybciej zamawiać produkty z naszej oferty.

-Na bieżąco monitorować status złożonych zamówień -Przeglądać historię zakupów

-Dokonywać zmian danych przypisanych do Twojego konta

-Zmieniać hasło dostępu

-Prowadzić książkę adresów (przydatne gdy dokonujesz zamówień dla kogoś z rodziny lub swoich znajomych!)

Co mogę zobaczyć w panelu konta?

W Panelu swojego konta możesz podejrzeć swoją ostatnią aktywność oraz zaktualizować dane konta.

Pokaż więcej
faq_150px-promocje.png
Promocje
Wyprzedaż w pigułce

Drodzy Państwo, czas akcji promocyjnych oraz sezonowych wyprzedaży to okres, w którym nasz sklep Online cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W związku z tym mogą pojawiać się chwilowe problemy techniczne oraz utrudniony kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o cierpliwość, ponieważ dokładamy wszelkich starań, aby wprowadzić skuteczne ulepszenia odnośnie działania strony.

Dlaczego nie mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Jest nam niezmiernie przykro, iż podjęta próba skontaktowania się z naszym Biurem Obsługi Klienta jest nieskuteczna.  Czas akcji promocyjnych i wyprzedaży to okres, w którym pojawia się wzmożona liczba zgłoszeń mailowych, czatów oraz połączeń telefonicznych. Ciężko pracujemy, aby udzielić wyczerpujących oraz satysfakcjonujących odpowiedzi na wszelkie zgłoszenia. Dokładamy wszelkich starań, aby zgłoszenia były rozwiązywane, tak szybko jak to możliwe, natomiast w zaistniałej sytuacji czas odpowiedzi na zgłoszenie bądź oczekiwania na infolinii może być wydłużony. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Prosimy o chwilę cierpliwości oraz wyrozumiałość - nikogo nie pozostawimy bez odpowiedzi.

 

Co zrobić, gdy nie mogę dodać dostępnego produktu do koszyka?

Przy próbie dodawania produktów do koszyka możesz spotkać się z małym wyzwaniem. W gorącym okresie promocji, nasz sklep online przeżywa prawdziwe oblężenie! Może to spowodować chwilowe opóźnienia, ale nie martw się – twój wybrany produkt znajdzie swoje miejsce w koszyku. Po prostu daj nam chwilę, a zobaczysz zielone światło potwierdzające sukces. Dzięki za cierpliwość. 

Produkt, którym jestem zainteresowana jest już niedostępny. Kiedy powróci do sprzedaży?

Biuro Obsługi Klienta nie posiada informacji odnośnie terminu i składu przyszłych dostaw. Wszystkie dostawy są zależne od naszego Włoskiego Producenta.  W zaistniałej sytuacji zachęcamy do kliknięcia „Powiadom mnie o dostępności”. W momencie kiedy produkt pojawi się na stanie naszego magazynu, otrzymają Państwo powiadomienie e-mail.

Pokaż więcej
Karty podarunkowe
Jak wykorzystać kartę podarunkową w zamówieniu ?

Aby wykorzystać kartę podarunkową należy przejść do koszyka.
Nad podsumowaniem znajduje się pole " karta podarunkowa O bag", tam należy wpisać nr który znajduje się na odwrocie karty podarunkowej.

Jakie dokumenty otrzymam po zakupie karty?

Klient otrzymuje dokument potwierdzający zakup w formie noty debetowej, na której wskazana jest kwota i charakterystyka karty.

Jaki jest okres ważności karty podarunkowej?

Karta podarunkowa jest ważna 24 miesięce od daty zakupu.

Kiedy otrzymam paragon/fakturę?

W momencie sfinalizowania zakupów na Naszej stronie internetowej otrzymaną kartą podarunkową, tworzony jest dokument zakupu w formie paragonu bądź faktury sprzedaży.

Pokaż więcej