FAQ

 

faq_150px-covid.png
Koronawirus
Jak mogę wykorzystać kartę zakupioną stacjonarnie, której termin ważności upłynął w czasie kiedy salony były zamknięte?
Jeżeli ważność Twojej karty podarunkowej dobiegła końca w czasie, kiedy salony były zamknięte, skontaktuj się z naszym BOK (bok@obagstore.pl). W zaistniałej sytuacji będziemy mogli Ci zaproponować: Przedłużenie ważności karty podarunkowej do końca ...
Czy można składać zamówienia z dostawą do Salonów?
Aktualnie, znów można składać zamówienia z darmową dostawą do naszych Salonów -> https://www.obagstore.pl/salonystacjonarne/
W jaki sposób mogę bezpiecznie odebrać przesyłkę?
W trosce o bezpieczeństwo zachęcamy do płatności internetowych, żeby maksymalnie ograniczyć kontakt z kurierem. Może on zostawić paczkę przed Waszymi drzwiami. Podczas składania zamówienia wybierz formę przedpłaty. Dzięki temu,  nie będziesz...
Jakie są aktualnie koszty dostawy?
Przy zamówieniu do 200 zł koszt przesyłki niezależnie od wybranej przez Ciebie formy płatności wynosi 10 zł. Jeżeli wartość Twojego zamówienia przekracza 200 zł, nie ponosisz opłat za przesyłkę niezależnie od wybranej metody płatności. W przypadku dostawy...
Pokaż więcej
faq_150px_-_zwrot.png
Zwrot
Czy mogę wymienić produkty zakupione online w sklepie stacjonarnym?
W sklepach stacjonarnych, nie prowadzimy wymian produktów zakupionych online. Produkty zakupione w naszym sklepie internetowym www.obagstore.pl należy zwrócić bezpośrednio do nas na adres : Radzanów 54 A 26-807 Radzanów. Zwrotu...
Jak dokonać zwrotu produktu?
1.Wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki 2.Włóż oryginalnie zapakowany produkt do paczki i dołącz do niej formularz zwrotu. 3.Przesyłkę wyślij do nas za pośrednictwem wybranego przez siebie Przewoźnika. Proponowane firmy to : DPD , DHL...
Czy mogę dokonać wymiany produktu zakupionego Online w sklepie stacjonarnym?
Jeśli zamówiłeś produkt, który nie sprostał Twoim wymaganiom, możesz go zwrócić(skorzystaj z Procedury zwrotu) i złożyć oddzielne zamówienie na nowy. Zwrotu produktu zakupionego Online możesz dokonać również w salonie...
Kto pokrywa koszt przesyłki za zwracane produkty?
W przypadku zwrotu produktów z zamówienia koszt oraz wybór sposobu dostarczenia do nas paczki należy do Ciebie W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia...
Pokaż więcej
faq_150px-reklamacje.png
Reklamacje
Kiedy Zegarki O Clock nie są objęte gwarancją?
Zegarki O clock– a także wchodzące w ich skład części – NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach: niewłaściwa ekspozycja na działanie promieni słonecznych lub ciepła, uszkodzenia tarczy i ruchu zegarka spowodowane dostaniem...
Kiedy body Obag nie są objęte gwarancją?
Body Obag - NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach: niewłaściwe użytkowanie, niewłaściwe przechowywanie, odbarwienia od innych produktów, nadmierna ekspozycja na działanie promieni słonecznych, ciepła lub wody, deformacja...
W jakim okresie produkty są objęte gwarancją Producenta?
Wszystkie produkty zakupione w sklepie www.obagstore.pl posiadają 12-miesięczną gwarancję producenta.
Jak zrealizować kartę podarunkową otrzymaną w ramach reklamacji?
1.Dodaj wybrane produkty do koszyka, 2.Przejdź do koszyka, 3.Wpisz otrzymany kod w miejscu "WPISZ KOD PROMOCYJNY": 4.Po wpisaniu kodu kliknij pole “Zastosuj kupon” 5.Zatwierdź zakup wybierając pole "Przejdź do kasy" 6.Następnie postępuj ...
Pokaż więcej
faq_150px-dostawa.png
Wysyłka i dostawa
Jak mogę śledzić przesyłkę?
W momencie, kiedy zrealizujemy Twoje zamówienie, otrzymasz od Nas maila z linkiem do śledzenia przesyłki. 
Jaka firma obsługuje przesyłki kurierskie?
Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, natomiast firma InPost obsługuje wysyłki do paczkomatów.
Jaki jest czas realizacji zamówień?
Zamówienia realizujemy dla Ciebie w przeciągu 24h, natomiast zazwyczaj kolejnego dnia po zrealizowaniu zamówienia kurier pojawia się z przesyłką pod wskazanym adresem. Zamówienia złożone do godziny 14 realizowane są tego samego dnia...
Czy możliwa jest opcja dostawy w sobotę?
Posiadamy również opcję dostaw w sobotę ( opcja nie jest dodatkowo płatna). Usługa ta zależna jest od tego czy w Twojej okolicy Kurierzy dostarczają przesyłki tego dnia.
Pokaż więcej
faq_150px-bok.png
Biuro Obsługi Klienta
W jakich godzinach mogę kontaktować się z BOK?
Jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9-20.
Jak mogę skontaktować się z BOK?
Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta: 1.Napisz bezpośrednio na adres e-mail : bok@obagstore.pl, 2.Zadzwoń do nas pod numer 222 571 414. Nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku (w godz. 9-20), 3.Napisz...
Pokaż więcej
faq_150px-pielegnacja.png
Pielęgnacja
Jak pielęgnować body?
Pamiętaj, że Twoje body kocha: wodę z mydłem i długie kąpiele chusteczki nawilżane płyn do naczyń mleczka do czyszczenia powierzchni (bez drobinek w środku) spray lub chusteczki do czyszczenia kokpitu samochodowego. Body Obag jest wodoodporne, natomiast...
Jak pielęgnować uchwyty?
Skórzane uchwyty pielęgnuj środkami do czyszczenia skóry naturalnej, pozostałe uchwyty odświeżysz z pomocą wody i mydła. Liny można czyścić w letniej wodzie z dodatkiem mydła bez zanurzania metalowych gwintów. Pranie w pralce skutkuje...
Jak pielęgnować akcesoria?
Wewnętrzne torby płócienne, opaski ze sztucznego futra oraz wełny - aby utrzymać ich stan idealnego dopasowania do pozostałych akcesoriów O bag należy unikać wszelkich działań, które mogłyby prowadzić do skurczenia się materiału. ...
Jak pielęgnować zegarki?
Ponieważ paski wykonane są z silikonu może na nich osiadać pył, oraz mogą nosić zabrudzenia wynikłe z normalnego użytkowania. . Wyczyścić je można przecierając wilgotną ściereczką lub myjąc w wodzie, po uprzednim wyłączeniu mechanizmu. Mechanizmy natomiast...
Pokaż więcej
faq_150px-zamowienie.png
Zamówienie
Czy dodanie produktu do koszyka oznacza jego rezerwację?
Czy krótkie uchwyty pasują również do modelu Obag Standrad?
Do modelu Obag body Standard pasują również krótkie uchwyty, z wyjątkiem modelu Oblo. W większości Pozostałe modele uchwytów są uniwersalne. Uchwyty długie pasują do modelu Obag Mini, a krótkie do modelu Obag Standard. Do ...
Co zrobić gdy zamówienie zostanie wstrzymane?
W przypadku, kiedy nie powidła Ci się płatność PayU, produkty z zamówienia nie rezerwują się. Informacja ta, podawana jest podczas składania zamówienia. W zaistniałej sytuacji należy złożyć nowe zamówienie
Czy można łączyć zamówienia?
Ze względów logistycznych nie mamy możliwości łączenia zamówień
Pokaż więcej
faq_150px-metody_platnosci.png
Metody płatności
Jakie są koszty wysyłki?
Przy zamówieniu do 200 zł koszt przesyłki niezależnie od wybranej przez Ciebie formy płatności wynosi 10 zł. Jeżeli wartość Twojego zamówienia przekracza 200 zł, nie ponosisz opłat za przesyłkę niezależnie od wybranej metody płatności. ...
Jakie formy płatności są dostępne?
płatność za pobraniem - należność regulowana jest w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera w miejsce doręczenia płatność kartą płatniczą - MasterCard oraz Visa, płatność mobilna - Blik, płatność PayU - rozliczenia transakcji kartą ...
Czy można uregulować płatność za pośrednictwem przelewu tradycyjnego?
Nie oferujemy płatności przelewem tradycyjnym. W zamówieniach opłaconych przelewem tradycyjnym, produkty nie rezerwują się. Informacja o tym, że przelew tradycyjny został przez Ciebie dokonany niestety nie wpływa do nas, co wiąże się z tym, że...
Pokaż więcej
faq_150px-moje_konto.png
Moje konto
Jakie są korzyści z posiadania konta?
Posiadając konto masz możliwość wglądu do swoich bieżących i zrealizowanych zamówień. Do sklepu możesz się zalogować w dowolnym momencie, wystarczy kliknąć Zaloguj się lub Moje konto - linki, które umieszczone są w nagłówku każdej...
Co mogę zobaczyć w panelu konta?
W Panelu swojego konta możesz podejrzeć swoją ostatnią aktywność oraz zaktualizować dane konta.
Pokaż więcej
faq_150px-promocje.png
Promocje
Wyprzedaż w pigułce
Drodzy Państwo, czas akcji promocyjnych oraz sezonowych wyprzedaży to okres, w którym nasz sklep Online cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W związku z tym mogą pojawiać się chwilowe problemy techniczne oraz utrudniony kontakt z Biurem Obsługi...
Dlaczego nie mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Jest nam niezmiernie przykro, iż podjęta próba skontaktowania się z naszym Biurem Obsługi Klienta jest nieskuteczna.  Czas akcji promocyjnych i wyprzedaży to okres, w którym pojawia się wzmożona liczba zgłoszeń mailowych, czat&oacute...
Mam problem z dodaniem produktu do koszyka. Dlaczego nie mogę go dodać mimo dostępności?
W związku z dużym zainteresowaniem naszych klientów podczas aktualnie trwających akcji promocyjnych na stronie mogą występować chwilowe problemy techniczne. Działanie strony może być spowolnione, co może spowodować, że czas oczekiwania na dodanie...
Produkt, którym jestem zainteresowana jest już niedostępny. Kiedy powróci do sprzedaży?
Nasze Biuro Obsługi Klienta nie posiada informacji odnośnie dostępności produktu w najbliższym czasie. W zaistniałej sytuacji zachęcamy do wpisania adresu e-mail na stronie produktu, a następnie kliknięcie „POWIADOM MNIE”. W momencie kiedy...
Pokaż więcej

Propozycje wyszukiwania: